maandag 26 juli 2010

Weekje verlof

Vrijdag vertrekken we voor een weekje Sunparks. Zo zullen we eens weg zijn, maar toch niet ver voor als er iets is met mijn vader. Célientje en Andries komen mee tot zondagavond. Dan zijn we met ons tweetjes tot vrijdag. En de honden gaan op hotel : "De Barelhoek" in Lotenhulle. Naast een pension is dit ook een kennel van ruwharige teckels.

Nu nog een paar daagjes alles klaarmaken en het huis opruimen. Mijn man zorgt dat de aanhangwagen klaar is om onze fietsen (tandem, vrouwefiets en herenfiets) te vervoeren.

Deze maal neem ik enkel haakwerk mee. Ik haak aan een deken met zeshoekjes maar ik ben ook begonnen met Amigurumi.
Ik zal jullie het resultaat na ons weekje verlof laten zien.

Ik kijk echt uit naar vrijdag.

Knutselbeertje

7 opmerkingen:

  1. Veel plezier samen, geniet ervan. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geniet maar met volle teugen van je welverdiende vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier
    en geniet ervan!

    Ben al benieuwd met wat je terug komt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast veel plezier met voorbereiden en natuurlijk een hele fijne vakantie toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees het pas als je al weg bent. Toch: een fijne week!! Ben benieuwd naar je haakwerk
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen