zondag 11 juli 2010

Hier ben ik nog eens

Er is veel gebeurd sinds het vorig berichtje. Allereerst ben ik 47 jaar geworden in mei, maandag 05/07 24 jaar gehuwd en vandaag (Vlaamse feestdag) is onze dochter Céline 22 jaar geworden.

De ouderlijke woning is leeg gemaakt, wat niet zonder emotie's en de nodige ruzie's verlopen is.

Céline en haar vriend hebben sinds 23/06 de sleutels voor hun nestje. Daar zijn we nu (tijdens de weekends) bezig aan het verwijderen van de slechte delen, de tuin (als je kan spreken van een tuin) onder handen aan het nemen en het klaarmaken voor de verbouwen. Werk genoeg dus. Als de woning klaar zal zijn, gaan de tortelduifjes samenwonen.

Ik voel me nog steeds niet beter en daarbovenop ben ik door een auto (opzettelijk) aangereden en gewond aan de knie. Ik moet zoveel mogelijk rusten. En dan kom nog eens de warmte bij en ik kan niet helpen met de werken. Genoeg om nog wat dieper in de put te zitten.

Tot een volgend berichtje,

Knutselbeertje

3 opmerkingen:

  1. Hoi Knutselbeertje, fijn dat je er weer een beetje bent, ik ken het gevoel dat je schrijft over het leeg halen van je ouderlijk huis, dat is erg niet makkelijk, maar fijn dat je dochter haar eigen plekje heeft gevonden en nog van harte met jullie trouwdag en gefeliciteerd met Céline.
    Fijne dag. groetjes Esther,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei, opzettelijk aangereden niet normaal he word maar vlug beter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat klinkt niet zo mooi opzettelijk aangereden en zo te lezne heb je ook het nodige meegemaakt. Een ouderlijk huis leegruimen is al moeilijk, maar dan ook nog ruzie erbij? Leuk dat je dochter een eigen stekje heeft gevonden. Beterschap en pas goed op jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen