vrijdag 23 juli 2010

Huisdieren

Hallo,
Ik heb een nieuwe start genomen. Zoals jullie kunnen zien is mijn blog aangepast. Niet meer zo druk met die uiltjes. Ook heb ik 3 links aangebracht van give-aways. Je moet er echt eens gaan kijken.

Tijdens mijn blogpauze heb ik wel hier en daar rondgeneusd op andere blog's. Tot mijn vreugde heb ik vastgesteld dat de meeste collega's bloggers bijna allemaal ook zo gezellige mensen zijn met huisdieren.
Is dat niet leuk? een huisdier geeft toch onvoorwaardelijke liefde aan ons mensen. Ik kan ze in elk geval niet meer missen.

Nu ga ik nog een beetje haken.

Allemaal een prettig weekend,
Knutselbeertje

4 opmerkingen:

  1. Leuk, alles vernieuwd.
    Fijn weekend
    Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je alles hebt opgepimpd en vernieuwt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij ben ik nooit eerder bij jou langs geweets terwijl je mij al zolang volg....maar kon nooit een webblog vinden bij je logo.....toevallig bij een andere blog zag ik jou reactie en dacht eens proberen....mooie quilt van Guute's ontwerp maak je...erg mooi! Lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen