zaterdag 18 september 2010

Hallo

Het is terug een tijdje geleden. Het is dan ook zo druk. Ik ben geopereerd aan mijn knie (zie mijn ongeval) maar het ergste is dat mijn vader (bijna 81) is 's nacht gevallen OP zijn bedeinde in z'n serviceflat. Resultaat : hij is momenteel blauw aan zijn linkerzijde - van kop tot teen. Hij heeft veel geluk gehad, het kon veel slechter zijn. Hij nam bloedverdunners en daardoor zijn de blauwe vlekken nog erger. We hebben verschillende onderzoeken en testten laten uitvoeren , alles zal wegtrekken. Hij heeft wel een barst onder de oogholte - dit zal wel altijd zichtbaar blijven. Hij heeft wel enorme pijn : nek, schouder, arm, borstkas, heup, knieƫn,...
Dus er is voor mij nu geen tijd om een hobby uit te oefenen.

Tot een volgende keer,
Knutselbeertje

8 opmerkingen:

  1. Oh wat een naar bericht,
    veel beterschap voor je vader!
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte meid.
    Beterschap voor jullie allbei.

    Rustig aan.
    Dikke knuff!
    Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, ik lees nu pas van de operatie en vaders val... Gaat het inmiddels weer een beetje beter? ik hoop het maar.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus jij hebt ook een blog!
    Is je vader en ben je zelf al weer wat opgeknapt?

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zal je geschrokken zijn. Beterschap voor jou en je vader.
    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen